Babeczki z Gryszczeniówką i pewne informacje

Siemanko,
wracam do pisania i przedstawiania nowych przepisów. Przepraszam Was, że tak długo nie pisałem, ale praca, choroba i ból zęba masakra brak sił. Nie myślcie, że się obijałem, ale myślę nad Logo możecie mi pomóc jeśli chcielibyście i umiecie, czekam na kontakt:). A więc na początek ostatnio zapisałem się na subskrypcję Cud Miód Box , jest to paczka niespodzianka tylko i wyłącznie z produktami polskimi, regionalnymi. Zapraszam i polecam Wam... http://www.cudmiodbox.pl/pl/ naprawdę będziecie zadowoleni z niej. U mnie będzie można zobaczyć i spróbować przepisów z tymi produktami. Ostatnio mam manię promowania polskiego dobrego jedzenia, produktów i wszystkiego co z tym związane oraz zdrowego. Zaczynam być uczulony na jakąkolwiek chemie przynajmniej ją minimalizuje w życiu, więc na tym blogu nie będzie przepisów żadnych z chemią :). Planuje też Wam dodawać posty z wyjaśnieniem każdej przyprawy jak i domowe sposoby na ból zęba, głowy itd. , żadnych tabletek, bo niszczą np.wątrobę!! . U mnie także będzie można zobaczyć posty z Lunchem do pracy ciekawe przepisy, tanie w wyrobie do 15 min, gdy Wam się już kanapki znudziły będę dodawał swoje pomysły lub sugerował się z przyjacielskiej strony http://cooklet.com/pl . Dobra przejdźmy to tego, że pochwale się pierwsza paczką z Cud Miód Box.

Pierwszy box :

1. Najważniejsze książeczka skąd, jaki, to produkt i gdzie można go kupić.
2. Biała czekolada z czerwonym pieprzem i rozmarynem. Polecam od razu jak przyszła z moją ukochaną zjedliśmy połowę tabliczki, mojej siostrze i jej chłopakowi też strasznie mocno smakowały:)
3. Gryszczeniówka o smaku żurawiny, którego słoiczka już nie posiadam poszły na śniadanie do naleśników, na kolację do kanapek i do babeczek, do których podaje przepis pod spodem.
4. Ostry zielony pomidor, na zapach już czuję, że będzie idealna pizza domowa. Będę robił w poniedziałek, więc wtedy wrzucę Wam przepis:)
5. Śliwki wędzone z pestką.
6. Naturalny miód lipowy, póki co do herbatki idealny, ale napewno coś będe na nim eksperymentował może Sosik Miodowo-Musztardowy do jakiegoś fajnego Hamburgera hihi:)..

Naprawdę jestem strasznie zadowolony z paczki i czekam na kolejną.

a tutaj podaję przepis na babeczki z Gryszczeniówką:


Produkty potrzebne:
  • Cukier 1/2 szklanki
  • mąka 1 szklanka
  • proszek do pieczenia 1,5 łyżeczki
  • mleko 3/4 szklanki
  • jajka 2 sztuki
  • masło 100 gr
  • cukier wanilinowy 1 łyżeczka

Sposób przygotowania;
  1. Roztapiamy masło w garnku wyłączamy gaz, dodajemy mleka, jajka i mieszamy trzepaczką.
  2. W misce mieszamy mąkę z cukrem, cukrem wanilinowym, proszek do pieczenia i mieszamy wszystko.
  3. Rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni C
  4. Jak wystygnie masło dodajemy do miski, wymieszane razem z jajkiem i mlekiem. Wszystko dokładnie mieszamy aby nie było grudek, możemy mikserem :)
  5. Nalewamy ciasto to foremek i dajemy na każdą foremkę jedną łyżkę naszej gryszczeniówki.
  6. Zalewamy tak ciastem aby było 3/4 foremki zapełnionej .
  7. Wrzucamy do piekarnika na około 25 minut.


Życzę Smacznego !!!!

profile na facebooku, które mogą Wam się bardzo spodobać:

https://www.facebook.com/cudmiodbox?fref=ts
https://www.facebook.com/CookletPL?fref=ts
https://www.facebook.com/Pichciszto?fref=ts

Dziękuje za uwagę i pozdrawiam :) Paweł




1 komentarz:

  1. Widzę, że zajmujesz się też medycyną tradycyjną ;) przydałaby mi się, bo ząb narażony ciągle na jakieś nieprzyjemności. Szkoda, że taki mały ten miód :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PichciszTo!!! , Blogger